Jump to content

  •     

Photo

Minha Campanha


  • Please log in to reply
1 reply to this topic

#1 S2DannielyS2

S2DannielyS2

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 1 posts

Posted 16 August 2015 - 07:44 AM

   Você deve votar em mim pois um homem sempre nasce duas vezes, primeiro de sua mãe, e depois de si mesmo, quando ele entende o destino de sua vida, porque tenho o dom de ajudar as pessoas, lutar pelo seus direitos. O único conceito capaz de me caracterizar é grande e é o infinito. Portanto votem em mim, pois se me trairem, posso retribuir o mesmo. 

  

    You should vote for me because a man is always born twice, first his mother, then himself, when he understands the fate of his life, because I have the gift of helping people fight for their rights. The only concept capable of characterizing me is great and is infinity. So vote for me because if I betray, I can repay the same.

 

   Usted debe votar por mí porque un hombre nace siempre dos veces, primero a su madre, luego a sí mismo, cuando entiende el destino de su vida, porque tengo el don de ayudar a las personas luchan por sus derechos. El único concepto capaz de que me caracteriza es genial y es infinito. Así que votar por mí porque si me traiciono, puedo pagar el mismo.


Edited by S2DannielyS2, 16 August 2015 - 07:51 AM.


#2 Lhiet

Lhiet

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 3 posts

Posted 04 May 2016 - 12:23 AM

Nada a ver isso não é campanha política 






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users